HET forum voor de bewoners van Grasland blok G en H
M
Manuela 23/09/2007 16:16
77.251.95.*

Positief

Hoi allemaal,

Omdat ik merk dat er de laatste tijd nogal veel geklaagd wordt op het forum, wil ik wel eens weten hoe goed jullie zijn in het benoemen van positieve dingen!

Een forum is er inderdaad om negatieve dingen te bespreken en te delen.. maar ook positieve... en dat mis ik nog!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

N
nicole 23/09/2007 17:47
77.251.101.*
Hey Manuela

Het positieve is dat ik echt blij ben dat ik hier woon.

Allemaal leuke mensen enzo.

Goeie contacten.

Ben echt blij dat ik in dit complex woon!!( bij de bushalte)

Groetjes Nicole

E
Ephram 23/09/2007 20:54
82.101.242.*
En wat is er dan mis met het andere complex (verder van de bushalte) ?

X
Xander 24/09/2007 07:46
77.251.97.*
Ik vond laatst ook al dat dit een beetje een zeurforum begon te worden... terwijl volgens mij veel mensen het hier goed naar hun zin hebben. Ik in elk geval wel! Misschien moeten veel mensen nog wennen aan het feit dat ze in een flat wonen.

Xander

C
Christiaan 24/09/2007 09:12
161.85.127.*
De discussies die gevoerd worden op de site zijn allemaal dingen waar iedereen tegenaan loopt en mogelijk advies over wil van andere bewoners. De problemen of aandachtpunten gaan altijd van groot naar detail/ klein. Het kan altijd beter of netter maar dat moeten we relatief bekijken en het grote geheel niet uit het oog verliezen. Daarom vind ik dit een leuke topic en zal hem proberen aan te vullen.

Positieve dingen:

* Mooie rustige nieuwbouwwijk;

* Mooie architectuur van de appartementen;

* Vanaf vandaag een mooie bestrating buiten;

* Mooie entree met moderne intercom;

* Mooie liften;

* Voldoende trappen;

* Overdekte ruime fietsenstalling;

* Afgesloten binnenplaats;

* Binnenkort een mooie binnentuin;

* Aardige en vriendelijke buren van alle leeftijden;

* Prettige indeling van appartementen met hoge plafonds (260 en 330 cm)

* Veel glas (ramen) voor extra lichtinval;

* Grote schuifpuien om "het buiten binnen te halen";

* Parkeergarage met (nu) goed werkende poorten (helaas niet voor iedereen genoeg plaats);

* Woonwijk dicht bij Eindhoven, Veldhoven (city center) en de A2;

* Openbaar vervoer stopt en vertrekt voor de deur;

* Eindhoven Airport in de buurt (vakantie en voor vliegtuig liefhebbers);

* En dan vergeet ik er natuurlijk nog een heleboel? Maar let op het glas is altijd HALF VOL en niet HALF LEEG!

N
Nicole 24/09/2007 19:47
77.251.94.*
Hoi Eprham

Ik hoorde van een aantal mensen van het complex verste van de busbaan dat ze helemaal geen contacten hebben en dat er vaak s nachts mensen op de galerijen zitten en dat ze dat dan horen. In dit complex zegt iedereen elkaar gedag en maken een praatje dat vind ik leuk want je woont hier met zijn alle. En ik hoorde dus dat niet zo zou zijn in het andere complex. En kan je trouwens al je appartement in of zijn de problemen door woon inc nog steeds niet verholpen?

Ik zou wel proberen geld terug te gaan eisen want je betaald nu al 3 maanden voor niks

Succes

Groetjes nicole

E
Ephram 24/09/2007 20:32
82.101.242.*
Hallo Nicole,

Ik ben inderdaad nog steeds aan het wachten tot de grootste problemen opgelost worden. Ik ben daardoor hoogstens 1 à 2 keer per week in het appartement, dus heb nog geen goed beeld van hoe de sfeer hier is.
Ik heb inderdaad mensen 's nachts op de galerijen zien zitten, die ook geluid maakten; maar door de ligging van mijn appartement hoor je daar niks van als mijn voordeur dicht is.

Ik denk dat Christiaan een mooi lijstje met positieve dingen heeft gemaakt. Ik zal proberen voortaan wat minder negatief te zijn

M
Manuela 24/09/2007 20:52
77.251.95.*
Leuk al die berichtjes!
Ik zal nu ons lijstje erop zetten:

* Fijne medebewoners (altijd in voor een feestje, of een praatje.)
* Mooie ligging van wijk
* Mooie wandelroutes om met de hond te lopen
* EINDELIJK een plekje voor ons twee !
* Goede verbinding met het OV
* Een rustige buurt

En ik ben dan nog vast dingen vergeten..

Natuurlijk zijn er mindere dingen, maar als ik zo naar ons lijstje kijk en die van Christiaan, vallen die een beetje in het niet!

N
Nicole 24/09/2007 21:58
77.251.95*
Ik ben het ok met Christiaan en Manuela eens zeker dat er mooie plekken zijn waar je met de hond kan wandelen die had ik namelijk niet echt waar ik eerst woonde. Nu kan die lekker los en rennen. En ik vind het ook wel leuk het kinderdagverblijf en de school aan overkant al die vrolijke kinderen. En vind het dadelijk nog beter als het mooi is bestraat hier dan is het echt af ja bijna dan he haha op paar kleine dingetjes nog na.

Groetjes Nicole

Q
Quint 17/10/2007 15:19
193.173.24.*
Positieve dingen:

* Mooie rustige nieuwbouwwijk;

* Mooie architectuur van de appartementen;

* Vanaf vandaag een mooie bestrating buiten;

* Mooie entree met moderne intercom;

* Mooie liften;

* Voldoende trappen;

* Overdekte ruime fietsenstalling;

* Afgesloten binnenplaats;

* Binnenkort een mooie binnentuin;

* Aardige en vriendelijke buren van alle leeftijden;

* Prettige indeling van appartementen met hoge plafonds (260 en 330 cm)

* Veel glas (ramen) voor extra lichtinval;

* Grote schuifpuien om "het buiten binnen te halen";

* Parkeergarage met (nu) goed werkende poorten (helaas niet voor iedereen genoeg plaats);

* Woonwijk dicht bij Eindhoven, Veldhoven (city center) en de A2;

* Openbaar vervoer stopt en vertrekt voor de deur;

* Eindhoven Airport in de buurt (vakantie en voor vliegtuig liefhebbers);

* En dan vergeet ik er natuurlijk nog een heleboel? Maar let op het glas is altijd HALF VOL en niet HALF LEEG!

Helemaal mee eens

M
Mupeerorm 17/09/2012 10:32
220.160.144.*

[url=http://www.christianlouboutinoutletpumpes.com/products_new.html ]cheap men christian louboutin

[/url]

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |